piątek, 31 maja 2013

Sny

Ostatnio mam straszne sny. Zdarzało mi się to już wcześniej, ale coraz częściej są to sny katastroficzne itp. Najczęściej w ostatnim czasie śnią mi się trąby powietrzne, tak jak np. dziś. Śniło mi się, że spacerowaliśmy sobie z sąsiadami, był ładny dzień, aż w pewnym momencie zobaczyłam pierwszą trąbę, a za nią jeszcze trzy. Zdążyłam się tylko przeżegnać, odkręciłam się i tornado zabrało mi dom - zostały same fundamenty. Straszne uczucie. Tym bardziej, że był to jedyny dom zniszczony we wsi.
Do tej pory trzyma mnie jeszcze strach, bo niestety mam często tak, że moje sny się sprawdzają. Szczególnie te złe. Może nie wszystkie sprawdzają się tak dosłownie, ale przynajmniej po części. Może dzisiejszy był zapowiedzią tego, że przez Polskę właśnie przeszło tornado i zniszczyło jakąś miejscowość? Bo jak patrzyłam w telewizji na te pozostałości, to trzymało mnie napięcie i od razu sen wrócił.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz