piątek, 6 grudnia 2013

Żyję ;-)

Dawno nie pisałam... Znów... Co gorsza dwa tygodnie nie zaglądałam też do was i właśnie kończę nadrabiać zaległości. Ale tego jest! Masakra! Do tego okazało się, że zostałam wyróżniona przez Slowly i mam napisać o sobie siedem rzeczy, których o mnie nie wiecie...
Tak więc:
1. Jestem nieśmiała i chyba dziwna, chociaż zyskuję przy lepszym poznaniu ;-)
2. Do pisania bloga namówiła mnie Moaa, która pomogła mi postawić pierwsze kroki.
3. Mam miękkie serce i niekoniecznie co innego twarde (bo to podobno w parze chodzi).
4. Jestem strasznie kochliwa i to odkąd pamiętam.
5. Często sprawdzają mi się sny.
6. Co jakiś czas włącza mi się zakupoholizm i kupuję wszystko, co niekoniecznie mi się przyda.
7. Jem baaardzo dużo. Nie jesteście pojąć nawet ile mogę jedzenia zmieścić...
To by było na tyle. Myślałam, że będzie trudniej, chociaż już od piątego punktu długo myślałam.
A teraz moje typy:
1. Moaa
2. Kropka Galopka
3. Stokrotka
4. Madame SW
5. Beata Redzimska
6. Nefrytowe Zwierciadło
7. Ktoś może chętny?

Mam nadzieję, że wrócę niebawem i znów nie zapuszczę bloga ;-)

2 komentarze:

  1. :) Miło Cię poznać!

    OdpowiedzUsuń
  2. Piona również jem bardzo dużo...właśnie jest po północy, a ja w świeczkach, siedzę i zajadam łosia...łososia się znaczy, którym zaraziła mnie Moaa, tak jak Ciebie blogowaniem. Na resztę pytań nie odpowięm...blog zawiesiłam...mało mam ostatnio do powiedzenia ;) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń